Thursday 26 January 2012

sorry :'(

semalam hari yang paling menyedih kan ohh . aku takut sangat semalam . aku pun satu pergi cari pasal dengan dia . alah , tuh semua aku buat sebab aku sayang dia sangat-2 :'( . hmm , aku takut dia curang dengan aku . tuh jea. hmm , bie orang mintak maaf sangat-2 . semalam after aku buat hal dengan dia . dia langsung taknak layan aku ohh . aku taknak mcm-2 dengan dia lahh . aku takut sesangat ohh . hmm , semalam dia langsung taknak layan aku . pandang aku pun tak nak . kenape ehh ? sebab aku buat hal dengan dia . taknak buat dia marah dahh . semalam aku menangis sepanjang malam memikirkan dia . hmm , aku sayang dia sangat-2 aku harap aku akan kekal lama dengan dia . aku nak semua tuh terjadi . aku taknak kehilangan dia , dia lah lelaki yang terbaik untuk aku . bie orang tak tipu . bie lah lelaki yang terbaik buat sayang . tolong jangan tinggalkan orang :'( . kite share problem sama-2 kay sayang . sayang akan berubah untuk bie . iloveyou sayang <3 <3 <3 

No comments:

Post a Comment